0723939450
0723939450

Home

טיסה פרטית מחיר

כשמחפשים טיסה פרטית מחיר, באופן טבעי, הוא פקטור משמעותי, בדיוק כפי שבכל מקרה שבו אנחנו מחפשים דרך להגיע אל יעד כזה או אחר מעבר לים אנחנו משקללים בהחלטה גם את העלות של כל אופציה.

מצד שני, חשוב לזכור שטיסה פרטית היא מוצר שונה לגמרי מטיסה סדירה או צ'רטר, ועל כן ההשוואה צריכה להיות בין מספר אפשרויות של טיסות פרטיות ולא בין מחיר טיסה פרטית למחיר טיסה רגילה.

באופן כללי מומלץ בכל מקרה לבחון את יחס העלות-תועלת, וכשטסים במטוס פרטי התועלת גבוהה במיוחד: המראה בדיוק בזמן, ללא עיכובים או דחיות מתסכלות, תנאים נוחים במיוחד ולמעשה מפנקים מאוד כשנמצאים באוויר, נחיתה בשדה התעופה הקרוב ביותר ליעד שלכם (וכדאי לזכור שלפעמים טיסות סדירות נוחתות רחוק מאוד מהמקום אליו אנחנו באמת צריכים להגיע) וכמו כן בידוק מהיר – בקיצור, כל מה שצריך כדי לצאת לחו"ל בדרך נוחה שמבטיחה לנו הגעה במלוא כוחנו ועם האנרגיות הנכונות.

מחיר טיסה פרטית נקבע בהתאם ליעד, לסוג וגודל המטוס, למספר הנוסעים ולפרמטרים נוספים, וכן משפיעה על העלות גם הבחירה בין טיסה לכיוון אחד בלבד לבין טיסה הלוך וחזור (כשבמקרים אלה משך השהות ביעד משפיע גם הוא על המחיר).

שימו לב – במידה ומדובר בשירות הטסה רפואית המחיר הוא גבוה יותר, אך כדאי לבדוק האם יש לכם זכות להשתתפות בעלויות מטעם ביטוח הבריאות שלכם.

דילוג לתוכן