0723939450
0723939450

Home

טיסה פרטית נופש

טיסה פרטית בשמי הארץ היוותה אטרקציה בימים שכל עניין הטיסות היה  מעבר למשגת ידם של רוב העם. כיום כבר כמעט כל אחד טס לחול או לאילת לפחות פעם בשנתיים שלוש. כיום העלות של טיסה לקפריסין לנופש של הכל כלול זהה לעלות של החבילה המקבילה באילת. גם העלות של טיסה במסוק ירד מאוד במהלך השנים. עד כדי כך הטיסות הפכו לכל כך שכיחות, שהדבר הבא שכבר נמצא מעבר לפינה ונחשב ליקר מאוד זה הטיסות המסחריות לחלל.

כיום יש כבר נישות שלמות שהמונח טיסה פרטית מכיל. יש טיסות מנהלים וטיסות אמבולנס, יש טיסות ספארי ועוד מלא נישות על גבי נישות. יש גם תחום שלם של טיסות באמצעות אולטראלייטים וטרקטורונים מעופפים שלפי ההגדרה היבשה שייכם לקטגוריית העל של תעופה פרטית. כשחושבים על זה, הרי שכל הדבר המופלא הזה שנקראה תעופה התקדם בצעדי ענק מאז הטיסה ההיסטורית של האחים רייט. בתוך פחות ממאה שנה יש לנו את היכולת לטוס למאדים. אם נכניס גם טיסות של כלי טיס לא מאוישים כמו לוויינים וחלליות מחקר, אז יש כבר יכולת לשגר ולנווט כלי טיס עד לקצה מערכת השמש.

בחזרה לכאן ולעכשיו, הרי ברוב המקרים טיסה פרטית זה מונח שמתייחס או לטיסות בשמי הארץ או לטיסות המנהלים של האלפיון העליון. בתחום של טיסות המנהלים מדובר על תעשייה שלמה שמתקיימת במקביל לזאת שמוכרת לרוב האזרחים מן השורה. טיסת מנהלים יכולה לרקום עור וגידים בתוך שעות ספורות מרגע שבעל המאה מחליט לטוס. ממש טיסה כפי יכולתך. כך למשל ניתן בתוך שעתיים להמריא מתל אביב ולנחות כעבור 5 שעות טיסה הישר למשחק כדורגל בברצלונה ובדרך חזרה לעצור לשופינג במילאנו.

דילוג לתוכן